A Design Management Díj 2010. évi díjazottja
Award Winner 2010
A Wamsler SE Háztartástechnikai Európai Rt. |
|
A Wamsler SE A Wamsler SE Háztartástechnikai Európai Rt. a designt a vállalati növekedés forrásának tekinti, s tudatosan menedzseli azt az újabb fogyasztói csoportok megnyerése és a nekik szánt termékek tervezése során. Célja annak bemutatása, hogy termékeik modernségben, teljesítményben, minőségben és fenntarthatóságban versenytársai lehetnek más fűtési megoldásoknak, amit a design nemcsak a használati élmény, hanem a külső megjelenés révén is közvetít. A bírálóbizottság a vállalat tevékenységével kapcsolatban említésre méltónak találta azt a tényt, hogy egy korábban viszonylag alacsonyan pozícionált márkát technikai és technológiai újítások és az ezekhez szervesen illeszkedő formatervezés révén képes már a nemzetközi piacon is igényes vevőkörnek értékesíteni. A zsűri a vállalat tevékenységét példaszerűnek ítélte a fizikai termékek piacán, és továbbra is várja a hasonló pályázatokat, valamint azokat a szervezeti megoldásokat is, amelyekkel a kiemelkedő designt megtestesítő alkotók termékeiket a meglévő és újabb vevőikhez el tudják juttatni. Wamsler SE Wamsler SE European Household Technologies Plc. regards design as a drive of corporate growth, integrating it into its policy to win over new consumer groups and design products for these groups. The company set themselves the objective of developing heating solutions with a competitive edge in regard to modernity, performance, quality and sustainability expressed through design that enhances both user experience and the appearance of their products. The jury highlighted the fact that through technical and technological innovation and closely matched design solutions the company was able to develop an initially relatively low-end brand into one satisfying the high quality needs of customers even on an international market. The jury evaluated the company's activity as being a model example on the market of physical products. It welcomes Wamsler SE's participation in future competitions and awaits their organisational solutions that enable products representing outstanding design to reach their present and potential future customers. Design Management Díj 2010,leporelló / Design Management Award 2010, brochure |